آموزش 3ds Max

آموزش 3ds Max

نرم افزار قدرتمند طراحی سه بعدی
محصول دریاسافت
قویترین نرم افزار طراحی 3 بعدی و انیمیشن سازی
سطح مقدماتی و پیشرفته
آموزش به شیوه مالتی مدیا
بیش از 19 ساعت فیلم آموزشی
به همراه نرم افزار نسخه 32و 64 بیتی

تری دی استادیو مکس یک نرم افزار یا به عبارتی یک برنامه است که توهم حرکت اجسام سه بعدی در فضا را به وجود می آورد . بنابراین ماهر شدن در آن مستلزم تجسم این اجسام و حرکت و هم مستلزم تفکر منطقی در مورد کاری است که می خواهید انجام دهید .

مزایای نرم افزار تری دی مکس
– محیط گرافیکی جذاب (ویژگی GUI )
– ساخت انیمیشن و عرضه آن به بازار
– جذابتر و طولانی تر بودن انیمیشن های ساخته شده
چه کارهایی را می توان با 3D Studio Max انجام داد؟ طراحی انواع مدل های سه بعدی از انیمیشن ها تا تصاویر متحرک ساده ، خلق اسکرین سیورهای جذاب و دیدنی به صورت کاملا سه بعدی ، فیلم های بلند انیمیشنی ، خلق کاراکتر ها ویا حتی خود بازی به صورتی که امروزه در بیشتر موارد مشاهده می کنیم و بسیاری از موارد دیگر بخش هایی از خروجی های این مجموعه به شمار می روند . در مورد کیفیت خروجی ها در 3D Studio Max هم که اصلا جای بحثی باقی نمی ماند چرا که اگر یک دید سطحی هم به انیمیشن هایی که امروزه در دنیای مجازی و رایانه ها وجود دارند داشته باشیم متوجه خواهیم شد که کیفیت این تصاویر اگر بهتر از نمونه های واقعی خود در صنعت فیلمسازی نباشند در رقابت با آن ها به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد . تنها نکته مهم در مورد این ابزار نحوه صحیح متحرک سازی و پویا نمایی تصاویر است که به آن جان می بخشد اگر طراحی بتواند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد در حقیقت نهایت هنر خود را در تولید انیمیشن به نمایش گذاشته و مطمئنا موفقیت خود را تضمین کرده است
ویژگی های نرم افزار تری دی مکس 2012
1- نرم افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی ، متحرک سازی و رندر
2- بهینه سازی شده برای افزایش سرعت رندرینگ تصاویر
3- وجود صدها افکت در زمینه های مختلف برای پویا نمایی تصاویر
4- هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای حرکات کاراکتر ها و مدیریت پردازش تصاویر
5- سازگاری خاص با تکنولوژی های جدید در پردازنده های گرافیکی
6- سازگار با فرمت های مختلف نظیر : 3DS ، AI ، DDF ، DEM ، DWG ، DXF ، OBJ ، PRJ ، SHP ، STL TRC ، VW ، WRL ، WRZ
7- امکانات نور پردازی جدید و قدرتمند ، کار با سایه ها به صورت پیشرفته
8- فعال سازی آسان نرم افزار

سر فصل های آموزشی این پکیج :
فصل اول آشنایی با مفاهیم انیمیشن
آشنایی با گرافیک کامپیوتر – تاریخچه انیمیشن – اصول متحرک سازی – آشنایی با تکنیک های ساخت انیمیشن – اصول رنگ ، نور ،دوربین و گرافیک – شیوه های ساخت انیمیشن – انواع انیمیشن کامپیوتری – کارتون چیست ؟ – انیمه چیست ؟ – مانگا چیست ؟ – روتوسکپی چیست ؟ – قوانین انیمیشن ؟ – تاریخچه انیمیشن در ایران – ساخت انیمیشن با 3DMAX 2012
فصل دوم آشنایی با محیط 3DS max 2012
نصب نر م افزار – آشنایی با اجزای اصلی نرم افزار – آشنایی با منوی FILE – آشنایی با منوی EDIT- آشنایی با منوی coroup – آشنایی با نوار ابزار – آشنایی با نماها – آشنایی با کادر view port background – آشنایی با منوی views – نمایش و پنهان کردن اجسام ، منجمد کردن اجسام – آشنایی با grid – پشتیبانی از فایل های : sat file ، sketchup ، invertor ، sgi images ، open exr
فصل سوم انتخاب و جابجایی
آشنایی با منوی tools – انتخاب اجسام به وسیله کادر انتخاب و پنجره انتخاب – انتخاب اجسام به وسیله نام و از طریق منوی edit و استفاده از گروهکها – معکوس کردن انتخاب ، انتخاب موضوعات مشابه و انتخاب از طریق رنگ – آشنایی با سیستم مختصات – جابجایی ، دوران و مقیاس گذاری اجسام – تغییر اجسام بطور دقیق – همتراز نمودن اجسا م – استفاده از ابزار clore، array – استفاده از ابزار، spaciny mirror – تنظیمات ابزار grid ، snap
فصل چهارم ترسیمات دو بعدی
آشنایی با ترسیمات ellips، circle ، rectangle ، line – آشنایی با ترسیمات ngan ، donut ، helix arc ، star – آشنایی با کرکره های creation methad ، inter polatin ، rendering – متن و مقطع – ترسیم منحنی های توسعه یافته – سه بعدی سازی متن
فصل پنجم ترسیمات سه بعدی
آشنایی با ترسیمات tube ، cylander ، core ، box ، sphere – آشنایی با ترسیمات pyramid ، torus ، creosphere ، teapot – آشنایی با ترسیمات l-ext ، spindle ، crengon ، c-ext – آشنایی با ترسیمات king ware – آشنایی با ترسیمات prism ، hose – ترسیم سطوح شبکه ای
فصل ششم استفاده از لایه بندی
ایجاد لایه و مرتبط سازی اشیا با لایه ها – پنهان سازی لایه ها و فریز کردن اشیا – تغییر نام و حذف لایه ها – مرتب سازی ، فعال سازی و تغییرات بر اشیا از طریق پنجره لایه ها – آشنایی با نوار ابزار لایه ها
فصل هفتم آشنایی با اصلاح کننده ها
آشنایی با پانل modifier staek ، moodily – دستور displace ، band – دستور naise ، twisd ، taper – دستور skew ، ripple ، push – دستور stretch ، squee be ، spherily ، slice – دستور symmetry ، mesh smooth ، melt ، material – دستور uvw map – دستور bevel prolile ، lathe ، entrude – دستور ff dcy i ، ffd box ، optimite ، tessellate
فصل هشتم آشنایی با editable spline ، editable mesh
انتخاب یک قسمت از یک جسم – استفاده از دستور valume select – ویرایش اجسام مش – استفاده از دستور weld – بریدن ، حذف و ایجاد یک جسم مش – آشنایی با edit soline – آشنایی با منوی geometry
فصل نهم اجسام مرکب
دستور scatter ، morph – دستور shapemerye ، connect – دستور conform – دستور loft – دستور procatter ، pro Boolean
فصل دهم مواد و نقوش
آشنایی با material editor – ابزار ویرایش مواد – آشنایی با کرکره shad basic parameters – آشنایی با کرکره blinn basisic parameters – آشنایی با کرکره entended parameters و معرفی سایر موارد – آشنایی با کرکره maps – استفاده از کتابخانه مواد – ذخیره کردن مواد و تعیین نگ – ساختن نقوش بافت – ساختن نقوش پامپ و نقوش شفاف – استفاده از نقوش انعکاس – آشنایی با slate material editor – آشنایی با map to material conversion
فصل یازدهم جلوه ها و سیستم های ذره ای
آشنایی با سیستم ذره ای – آشنایی با پارامتر های سیستم ذره ای کولاک و اسپری – افکت ، lens effects hair and fur – افکت color balance ، brightness and contrast ، blur – افکت motion blur ، film grain ، film out put ، depth of field – افکت log ،fine – افکت volume light ، volume log
فصل دوازدهم نورپردازی
آشنایی با نور و انواع آن – ایجاد نور omni – ایجاد نور sky light ، free directional – ایجاد نور خورشیدی day light – آشنای سایه ها – تنظیمات سایه ها – کنترل نور پردازی – اعمال تنظیمات به نور – متحرک سازی نور
فصل سیزدهم دوربین
ایجاد یک دوربین هدفدار و دوربین آزاد – تغییر و تنظیم دوربین – روش تنظیم محدوده دید – آشنایی با مجموعه کلید های ویرایش دوربین ها – نحوه استفاده از depth of lield parameters ، motion blur – متحرک سازی دوربین – آشنایی با تنظیم سرعت و مسیر حرکت دوربین – نحوه انتخاب دوربین وقفل کردن دوربین روی اشیا – هماهنگ سازی دوربین با نماها و اشیا – آشنایی با نحوه مسیر دهی به دوربین
فصل چهاردهم رندر
آشنایی با رندر – آشنایی با render out put – آشنایی با سربرگ render – رندر کردن تصویر – رندر کردن تصاویر به صورت سری و تهیه یک فیلم – آشنایی با دستور print size assistans – آشنایی با quick silver hardware
فصل پانزدهم انیمیشن
آشنایی با انیمیشن و دکمه های کنترل – تنظیم فریم های کلیدی – کار با کلیدها – کنترل کننده های انیمیشن – استفاده از curve editor – آشنایی با کنترل کننده betier – افزدن صدا به انیمیشن – استفاده از محدودیت مسیری در انیمیشن – اتصال اشیا و متحرک سازی اتصال – متحرک سازی کاراکترها – متحرک سازی با استفاده از دستور morph – آشنایی با create animated sequence file
فصل شانزدهم آشنایی با برخی ویژگی های جدید در 3ds max 2012
عناوین جدید و بهبود یافته در 3ds max 2012 – آشنایی با nitrous graphics – آشنایی با substance precedaral tantures – آشنایی با iray rander – آشنایی با graphite modeling tools – آشنایی با unwrap uvn modilier.



.

15,000 تومان
اشتراک گذاری در فیس بوک .... اشتراک گذاری در گوگل پلاس .... اشتراک گذاری در تویتر .... اشتراک گذاری در فیس نما .... اشتراک گذاری در کلوب

محصولات مرتبط

تشخیص چهره

15,000 تومان

آموزش builder

13,000 تومان

آموزش MAYA

15,000 تومان

Autodesk Mudbox

4,000 تومان












کلمات کلیدی